Sevgili anneler normal doğum yapalı 25 gün oldu,ilk dikişlerim attığı için doğumdan 1 hafta sonra tekrar dikiş attılar,2 gün sonra 2.atılan dikişte geri attı kendiliğinden kapanıcağını söylediler evde batikonla pansuman yapıyorum sadece bu durumu yaşıyan varmı?Gerçekten kapanıyormu?Kullandığınız merhem vs bi ürün varmıydı?Ne kadarlık bir süre bu?