Kızlar herkese hayırlı günler diliyorum. Nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum şöyle anlatayım. Benim kızım 1,5 yaşında mayıs ayının başında hiçbir şeyi yokken gündüz evi temizlerken birden ağlamaya başladı aldım kucağıma sakinleştirdim yüzünü yıkadım sonra yere bıraktım işime geri döndüm sonra kızıma bakayım dedim ve onu yerde morarmış bir şekilde gördüm böyle sanki baygın gibiydi sonra o panikle komşuyu çağırdım yüz üstü çevirdi bir süre elini ağzına falan koydu kızım kustuktan sonra kendine geldi ambulans falan cağırdık baktılar birşey yok boğazına birşey takılmıştır dedi neyse akşam biz eltime gittik ama sürekli uykulu ve halsizdi sonra uyandı kendine geldi çocuklarla oynamaya gitti sonra ağlama sesi geldi gittim çocuklar yere düştü dedi aldım susturdum emzirdim sonra kızıma baktım yine morardı baygın gibi sonra hastaneye gittik tomografi, emar, akciğer filmi, kan tahlili, eeg çektik hepsi normal çıktı eve geldik sonrasında gayet iyiydi herhangi birşey olmadı ben istanbula annemlerin yanıma gittim sonra bu ay başında eve geldim (arabayla geldik 24 saat sürdü) duş aldırdım misafirler vardı evde onlarla ilgileniyordum sonra kızım yine ağlamaya başladı başını falan tutamıyordu böyle bitkin düştü ve yine morardı ve kendinden geçti yine hataneye gittik kan tahlillerinde birşey çıkmadı. Bayramın birinci günü köyle gittik orda komidinin üstünde şekerlik vardı onu almak isterken yete düştü kırıldı baya yüksek bir ses çıktı aldım onu altını değiştirdim yine mızmızlanmaya başladı kucağıma aldım teyzem geldi ve bu kızım gözleri hiç iyi durmuyor kendinde değil sanki dedi ve kızım kendini kastı ve yine bayıldı ama bu sefer farklıydı kendimi kasıyor gözlerini bir yere kitliyor ve çenesini oynatıyordu bi 3 dk sonra kendine geldi. Bu arada kızım çok sinirli bebeklikten beri ağlama krizleri olan bir bebek biz diyarbakırda bir profesörden randevu aldık ve gittik orda yine eeg çektik sonra sonuçları beklemek için kuzenime gittik orda balkonda oynarken kapı Pervazınının üstüne diz üstü düşüyor ağlama sesi gelince hemen koştum kucağıma aldım ama kızım ağlıyor ama sesi çıkmıyordu morardı yere yan yatırdık kendini yine kastı gözleri ve çenesi titredi 1-2 dk aonra kendine geldi biz hemen çıktık ve o profesöre götürdük eeg sonuçları yine temiz çıkmıştı profesör bize katılma nöbeti geçirdiğini ağlatmamamızı ve 4-5 yaşından sonra geçeceğini söyledi ama ben hep diken üstündeyim çok korkuyorum öyle olur diye daha önce böyle bir şey yaşayan veya bilgisi olan var mı? Rabbim kimseye evlat acısı göstermesin dualarınızı bekliyoruz İnşallah güzel ablaları 🌸