Çok ağladı yavrum suan 6 saat geçti üstünden huysuz huzursuz karton bardak kapattık doktor duştan sonra 2 gün sonra kantoron yağı sürçen sürekli dedi damlatcan çay kaşığıyla dedi ama anlamadığım krem niye vermedi sordum krem vermicekmisiniz hayır dedi ya cesaret ettim ama herkes cepheli bana öz babam bile bekleyemedin mi daha dedi ben aslında 3.4 aylıkken istiyordum korona girdi araya . Bana yakın ayda olan varsa süreci nasıl geçti atlattı anlatabilir mi