seda2424 dediğim gibi 4.5 aylıktı hemen hemen başladık. Doktorumuzun yönlendirmesiyle. Ama süt yetmeyince mama başlayalım dedi hiçbir marka mamayı hiçbir şekilde almayınca ek gıdaya geçtik. Ek gıdaya karıştırırsın yine mama verirsin demişti öyle yaptım ama koca kaseye bir ölçek bile koysam yemiyor anlıyor diye manayı tamamen bıraktık. Alsaydı keşke ihtiyacı var devam sütüne. Sizde doktorunuzla konusun mama ikinci çöZüm en son hiç çıkış yoksa erken ek gıda