Arkadaşlar kızım 9 aylık sütüm dışında herşeyi reddediyor denemediğim çorba yemek kalmadı ve sütüm de yetmiyor artık doğduğunda mama denedik kesinlikle içmedi bugün doktora götürdüm iki buçuk ay boyunca sadece 600 gr almış yani çok zayıf doktorumuz bebelac mamayı önerdi. Biz ilk aptamil denemiştik beğenmemişti. Sizin önerebileceğiniz mama markaları var mı yada kullandığınız