benim kızımda 13 günlük ve sarılık oldu maalesef,
uyurken bile içirmek önemli ilk zamanlarda,
çene kasları daha gelişmediği için ben ağır uykudayken hep sütümü biberonla verdim
hiç içmemesindense, içip sürekli tuvaletini yapabilmesi için ,biraz inat etmek lazım umarım sende en yakın zamanda kendi formülünü bulursun 😇