Valla bu mama konusu benide çok yordu benim bebeğim 1 aylık 4 kilo üstü doğduğu için sütün yetmez mama takviyesi yap dedi doktor şekeri düştü çünkü ve sezeryan olduğum için sütüm başta nerdeyse hiç gelmedi çoğunlukla mama veriyorum bazıları kilosuna göre hesaplıyor bazıları ayına göre bende napcam hiç bilmiyorum hiç bir doktorda mama ile ilgili net birley söylemiyor sütüm yok çok az yetmiyor açlıktan ağlıyor hep valla çok zor ya