Minikannesi00 Bugn 1. Ay aşımızı olduk bebeğim geldiğimden beri uyuyor emzirmek için uyandırmaya çalşıyorum 2 dk emip uyuyo ,sütümü sağıp veriyorum. Aşı mı uyku yapıyor acaba ,başına gelen anne var mı ?
aramsamsam Minikannesi00 1 yaş aşısı biraz yorabilir halsizliği olur. Sık sık ateşine bakın, beslenme aralıklarını dinlenmiş olduğu zamana denk getirin bir iki gün.
antropologanne Minikannesi00 Benim kizimda öyle olmuştu. Sersem gibiydi. Tüm gün normalde hiç uyumazken o gün uyumuştu.
Kaderrrrrr Ben öyle bişey ile karşılaşmadım ama tabi halsizlik yapar burnunu hafifçe sıkın topuklarını vs çene altını uyarın veya vücudunu silin ıslak mendille beslemeye çalışın
Ikra_Nurum Minikannesi00 benim bebegim oyleydi zaten hemsire asi yapinca dedi bana uyku ve huzursuzluk yapar diye ertesi gun iyi oldu
Furkanemir Bizde bugün 1. Ay aşısı olduk tam tersi benim bebeğim çok huzursuz hiç uyumuyor benide emmiyor ağlıyor sütümü sağıp verdim ne yapacağımı şaşırdım acaba daha beni emmez mi 😒
aramsamsam Minikannesi00 kusura bakmayın hızlı okuyunca yanlış görmüşüm 🖐🏻 ay aşısında ilk gün uyku hali normal telaşlanmayın. Genelde çok sürmeden normal rutine döner, eğer uyanıp ememiyorsa enerjisi yoksa sağıp vermeyi deneyin bu günlük.
Minikannesi00 Furkanemir yok hiç ağlamıyor memeyi tutmuyo oynuyo öyle ,mama da verigorum önce emziriyodum bugn aşı oldu hep uyudu ,uyandrdğmda da emmedi sağıp verdm