dsz Dyson zaten tartışmasız en kaliteli marka bence de. Ama şu robotun süpürme işini kendi kendine yapacağı fikri de beni çok cezbediyor açıkçası. Evde yokken bile telefondan ayarlayıp, evi süpürtebiliyormuşsun, eve geldiğimde evin temiz olacağı fikri aklımı çok çeliyor. Eminim kendimizin süpürdüğü gibi olmaz ama kötünün iyisi işte