Azolili bize yazın daha ucuz olur demişlerdi ama bilemiyorum tabi arastirmadim yani son zamanlarda fiyatlar nasıl bilmiyorum. Gezerken 11 bin TL ye de vardi 3 bin e de. Diyeceğim o ki skala cok geniş ama o uçuk fiyatlarında olmazsa olmaz bir özelliği olduğunu düşünmüyorum. 11 bin olan LG markaydi güncelleme yapabiliyorsun demişlerdi. Saçma gelmişti telefon mu bu neyini guncellicem diyip ucuz olana hatta en ucuz olana kaçtım. Insallah hem bütçenize hem gönlünüze göre bulursunuz ❤