Anneler bebegim tam 3aylik anne sütü aliyor sadece. Son birkac gundur sarı renk kakasinin içinde yesil parçalar vardi ama bugun tamamen yesil oldu normal mi degil mi doktora gitmeli miyim ? Şu durumda hastaneye mecbur kalmadıkça gitmek istemiyorum zaten her yer virüs :(