Hilosum Merhaba kızım 13 aylık hamilelikten ötürü emzirmeyi bıraktırmak istiyorum. Devam sütü ya da mama vs ekstra vermem gerekir mi ? Ek gıda alıyor bu arada az çok yiyor.