Btl2707 Benimde sezeryan oldu fakat şişlik hiç olmadı, ama arkadaşımın sizin gibi olmus zorlamayla alakası yok olsa emin olun benim olurdu 6 saat sonra ayakladim ve hic yerimde durmadım herşeyi kendim yaptım. Arkadaşıma ödem oluşmuş dedi doktoru, benim kendimce bu olaya yorumun şu oldu. Arkadaşıma hastanede karnina bastirdilar mi ödem olmasın kan birikmesin diye sorduğumda hayır dedi size yaptilar mi bilmiyorum ama yapmadilarsa eğer o yüzden sizdede ödem olmuş olabilir.