Kaynanam mısır çorbası yap dedi buzluktan çıkardım tencerenin içine koydum üstüne az bişe su koydum haşladım çözüldü üstünede kabının aynı içindeki kadar yoğurt ekledim kesildi yopurt hep rezil olcam nasıl düzeltirim o çorbayı başka ne konuluyo içine