Sevillia benim oğlum da 2 ay 19 günlük bizde de mama problemi sütüm az geliyor çok az verebiliyorm günde en fazla 120 cc o yüzden anne sütü+ mama gidiyoruz
sma ile başladık bir ay sonra kabızlık sorunu yaşadık hipp combiotik denedik onu da zorla içirdim 100-120 cc içen çocuk resmen 70 cc zor bitirdi bir de asla 3 saati arayı tuturamadık en fazla 2,5 saat parça bucuk içtiği için.şimdi en başta kullandığım sma ya döndük bakalım 3 saat arayı tutabilcek miyiz 🥺
3 aylık olucaz yakında hala bir düzen orturtamadık beslenmeyle alakalı.Çok sinir bozucu
bu arada 2-3 aylık bebeklerin 90-150
cc arası içmesi normal