Halil Kızlar yine ben yine göğüs ucu yarası meselesi gümüş kapağından tutun tüm kremleri denedim şimdi de evicap kapsül varmış kullanıp memnun kalan var mı
Minnakanne1 Halil canım 1haftadir perişanım aglamaktan ayaklarımı yere vurmaktan bitap oldum sende oyle misin benimde denemedigim bisey kalmadı ya
Ate2020 Halil tam 3 ay boyunca göğüs ucu yarası değil ama ağrısı sızısı çektim. Emzirmekten nefret eser hale gelmiştim artık istemiyordum. Dediğiniz gibi yapmadığım şey kalmamıştı. Kızım 3. Ayına girdi ve göğüs ağrısı sızısı acısı hiç bir şeyim kalmadı sanırım hissizleşti. Demem o ki her hangi bir yöntem işe yaramadıysa zamana bırakmak dışında yapacağınız hiç bir şey yok 🤷♀️ Zamanla düzeliyor
Goktug1651 Halil ben karbonatlı suyla rahatladım öyle merhem kapak vs kullanmadım 11 gün önce sezeryan oldum süt sorunum olmadı göğüs ucum yara oldu hatta kanadı karbonatlı suyla siliyordm zeytinyağı ile de yumuşak kalmasını sağlıyordum birde buzdolabı poşetini küçük kare kare kestim kendi sütümden sürüp poşeti yapıştırdım iki gün boyunca şimdi maşallah hiç sorun yaşamıyorum
mrv_melina Halil Ben karbonatlı su yaptim daha çok yara oldu. Lansinoh biraz iyi geldi zrytinyağı da iyiymiş ama biraz süre istiyor birde emzirme pozisyonuna bir bak istersen
Halil Minnakanne1 öyleyim hemde 35 gun oldu çekiyorum bu aciyi garmastan,lansinoh, madecassol,fito, hametan,gümüş kapak ,silikon uc kullanmadığım birşey kalmadı ne zamana kadar gidecek boyle bilmiyorum
Hafsayusuf Minnakanne1 canım bende aynı oldum slikon gögüs kalkanı almıştım ikinci dogumum bir sıkıntı olmaz diye arkadasımın verdigi e bebegin kremini kullandım ama basıma geldi emmesi bitene kadar ayaklarımı yere vura vura aglaya aglaya bagırarak emzirdir camları kapatıyordum sesimi duyan olmasın diye o kadar kötü oldum kıyafet dahi degiince sızlıyordu uçları sonra lansinoh krem aldım ve 2 güne kalmadan muhteşem işe yaradı 😘
Minnakanne1 Halil Allah şifa versin emziremedigimde mama veriyorum sen hep emziriyor musun mama verince de kendimi çok kötü hissediyorum 😔
Halil Minnakanne1 canım bende mama veriyorum kendini kötü hissedecek birşey yok ne yapalım boyle gerekiyo kimse durduk yere mama vermek istemez
Goktug1651 Halil siliyorum ıslatıgım kumaş peçeteyle ben cok fayda gördüm ..çok araştırdım merhem alıpta fayda gören çok azdı ne gerek var hem para vericem hem de göğsüme kimyasal sürücem bu daha fayda etti hem
Hafsayusuf Minnakanne1 ama mutlaka bir kalkan kullan cünkü kıyafet degincede yapısıyor ve balmumu gögüs kalkanı varmış iyileştirici özellikliymiş onu söyledi bi hemşire arkadaşım geçmeseydi onu alıcaktım tahin yagı da iyi gelir desiler ama işe yaramadı bende
Elifbeyaz Kızlar bende gümüş kapak lansinoh avent koruyucu garmastan aklınıza ne geliyorsa yaptım ama geçmedi en sonunda eski usulde buldum sadece göğüs uçlarınıza kına yakın sadece 10 dakika tutun ben kurtuldum sizde kurtulun bide bana dua edin resmen yarım saate geçti öyle renk falanda vermiyor sadece 10 dakika yetiyor bide karbonatlı su ile silin hem bebenin ağzı pamukçuk olmaz