Tugbaertugrul Tera d3 bebeğimde gaz yaptığı için doktorumuz coledand3 yazdı bunu kullanıp sorun yaşayan oldu mu acaba
Sibell Tugbaertugrul bende tera d3 kullanıyordum bıraktım wellcare 400 aldım memnunum baya size de tavsiye ederi birçok anne de memnun içeriği temiz ve zeytinyağı var 😇
demetdemircioglu Tugbaertugrul banada coledan d 3 yazdi bende bugun ogrendim iceriginde seker oldgunu🤷♀️
Tugbaertugrul AYTEN Ftmsnny doktorlar niye veriyor o zaman ya boşu boşuna para verdim gaz yaptı mi peki
Ftmsnny Tugbaertugrul gaz yapmış olabilir emin değilim şuan 2 aylığız kullandığım dönemde bir aylıktık ve gaz herşekilde vardı. Ama şu dönemde gaz sancımız olmuyor çok şükür belki ilaçla ilgilidir hiç düşünmedim onu