paputmoms BetulllMihra lansinoh kesinlikle weebaby aldım çok kötüydü canımı çok yaktı lansinoh en iyisi
hiraveannesi BetulllMihra wee manuel kullandim evet ilk basta can yakiyor ama digerleride yakacak sonuçta süt cekecek icinden hic pahalisina gerek yok bence 10 gun kullandim.
minibiranne BetulllMihra aynen canım ben wee nin manuel almıştım gece 4 saat sağmaya çalıştım taş gibi oldular sonra sabah hemen eczaneye gidip avent aldım elektrikli pahalı biraz ama son kuruşuna kadar hakkını veriyor iyi ki almışım