Sedaahmet Mutlupapatya eğer bi sorun olsaydı enfeksiyon gibi mesela, kendini belli ederdi demi. Benim anneminde öyle bi hastaligi olmadi şuana kadar, tabi grip dışında ,cok şükür. Anneminde daha saglamdir heralde 😁😂
Mutlupapatya Sedaahmet sağlamdır enfeksiyon falan olsa belli olur ağrı sancı yapar ama aslında biran önce gidip çıkarttırmak lazım korona olmasaydı ben taktırmaya gidince birlikte gidip çıkarttırcaktık anneminkini ama nasip daha bende gitmedim doğum yapalı iki ay oldu
Sedaahmet Mutlupapatya yani evet cok uzun süre gercekten. Cikartmak lazim ama koronadan da korkuyor insan. Bende 3 ay oldu dogum yapali. Bende taktiramadim. Bari hap alayım eczaneden dedim. Hap kullaniyorum şuan. Evden cıkmaya korkuyoruz ki bırak hastaneye gidelim 🤷♀️
Mutlupapatya Sedaahmet haklısın haftaya gidicem inşallah riske atmak istemiyorum kendimi ikinci için çok erken :))
Sedaahmet Lmnebrar cerazette kullaniyorum. Doktora da sordum hatta. Emzirdigim icin sadece bu hapı kullanabilirmişim. Her gün düzenli tam saatinde içersen korur dedi doktor.