Meryemdeveci Musmus banada doktor yazdı daha önce saglik ocağındakini kunlanıyordum doktora söyledim ben cocugumada bunu verdim dedi 5 gündür kunlanıyorum şuna not sorunumuz yok
Asu Canlar ben de bugun sidefer aldim ama paketi actim nasil kullanacagimi bilemedim eşim sagolsun sormamista. Icinden cikan basligi takipta mi kullancam bir de kac damla vercem
Jumanji Purrero da şeker var, siderferde E koruyucular dolu,fermix gliserin var,devletin sağlık ocağında verdigini söylemiyorum bile,floradix bitkimi demirmi tadı çok kötü,Myiron da karar verdik biz şeker,alkol,koruyucu,paraben,sodyum benzoat gibi zararlı maddeler yok çokta iyi geri dönüşler aldık 1 siseyle çözdük demir eksikliğini
Fatma_c Herkese merhaba kızım 17 aylık. Kan değerlerimiz düşük çıktı. Ferrozinc g verdi doktorumuz fakat üç günde hemen dişlerinde lekelenme yapmaya başladı bile. Düşlerinde lekelenme yapmicak başka önerebileceğiniz kan damlası ya da şurubu var mı ?
Kayakaya Fatma_c Diş boyamasını kafanıza takmayın. Ömür boyu öyle kalmayacak neticede. +2 değerlikli demirlerin hepsi diş boyar ama en faydalı olandır. Purferro vs demiri bile yükseltmedi. Sebebi ise +3 demir olması. Bence siz kullandığınız ürüne devam edin. Diş önemli değil.
Buglemin_annesi ikos58 kızım toplu gıda alerjisine sahip bir çok kan ilacı aldık attık sidefer aldım içersinde süt şekeri olduğu için kustu attım ferrim kulandım kusmadı lakin rengi cok boyalı gibiydi onuda kulanmadık adefer+2 harika portakallı fiyatı 50 tl ama katkısız boya bir çok ürüne göre çok az miktar alerjisi olan çocuklara önerim bu ben 2 senedir kulanıyorum
Keskeuyusamm SibelKaratepe acaba dişlerde kararma yaptı mı myiron markası canım yada içmesinde bir sıkıntı oldu mu