6 buçuk aylık Bi kızım var. 4 ayından itibaren beşiğinde kendi kendine uyumaya alıştırmıştım. Ancak son 20 gündür beşiğinde uyuyamıyor. Başka yerde uyutup beşiğine koyduğumuzda ağlayarak uyanıyor. Oturma odasında yere battaniye serip üzerinde oynuyoruz normalde. Yerde o battaniyenin üzerinde uyuyor. Biz de orada oturduğumuz için uyku saatleri de değişti odayı boşaltılıyoruz öyle uykuya geçiyor. Tavsiyelerinize ihtiyacım var. Başına böyle bişey gelen oldu mu?