Ela-gozlu 7 aylık bir bebeğim var nöroloji doktoru citoles 5mg hapı verdi. Süte geçer ama bebeğe zararı olmaz dedi. Kullanan varmı acaba?
minikbaykus Ela-gozlu canım doktor bana da aynısını verdi. Emzirmeye devam ettin mini zararı oldu mu bebege
minikbaykus Ela-gozlu Sizde iyileşme oldu mu çok kararsızım aşırı da kaygı bozukluğu ve gerginlik var. Sütten kesmeme de daha çok napicam bilmiyorum
minikbaykus Ela-gozlu Canım geçen yazmıştım citoles kullandın mi emzirirken zararı oldu mu herhangi bebeğinde olumsuz. Doktor bana da verdi ve toparlanmam için icmeliyim
2bebeannesiii Ela-gozlu ben değil ama eşim kullandı bi süre . Sonra nereye kadar hapla yaşayabilirim deyip geri bıraktı kendi kendine 🤷♀️
2bebeannesiii Ela-gozlu eşime baş ağrısı bazen yapıyodu bazen yapmıyodu ve uyku hali yapmıyodu ama yattığı zaman rahat uyuyodu . Gün içinde sakindi çok bişey takmıyodu kafasına ve hiç bişeye aşırı tepki vermiyodu
zeyzey77 minikbaykus yok ben kullanmıyorum ama kullanan tanıdığım var . En hafif olanı yan etkisi filan yok öyle
Doctorr minikbaykus e lactancia adlı bir site var, ordan baktım. Ordan ilacın etken maddesine bakabilirsiniz.