Oğlum 3 aylık iki üç hafta önce kakasında köpük vardı sulu yapıyordu doktora götürdüm kakasında iltihap var dedi antibiyot kullandık bir hafta. Düzeldi şimdi tekrar başladı ne yapabilirim çok fazla ilaç kullanmak istemiyorum. Temizliğine çok aşırı dikkat ederim nerden kapıyor anlamıyorum 😔