esraeylul34 Kızlar bekleriniz ne alemde bizimki baya donuyo ve normal bıraktığımda hep yüz üstü yapiyo kendini tam emeklemiyo ama cabaliyo dışımızın biri cikti biri çıkmak üzere ❤
nur-nr_123 esraeylul34 bizde 6 ay 4 günlüğüz biri çıktı ikincide patladı çıkıyor ishal bugün gece de çok mızmızdı işte gün içindede az uyudu inşallah diğeride hemen çıkar
Zzbnnu esraeylul34 6 ay 15 gunluk suan, emeklemeye calisiyor ama suan geri geri gidiyor 🙃 dönüyor. Ama gel gel, tel sarar falan ogretmeye calisiyorum hic orali olmuyor. Daha zamani var demek ki diyorum ben de 🤷🏻♀️
Sule77 esraeylul34 benim bebeğim yuvarlanmıyor yüz üstü de yatmayı sevmiyor şimdi yaZılanları okuyunca söyle bi üzüldüm 😓 6 ay 13 günlüğüz
esraeylul34 nur-nr_123 biz hic ishal olmadık acaba normal mi bixim ki masAllah hic uykusu degismedide mizmizlik var ama cok deil
nur-nr_123 esraeylul34 bizim ilk dişte olmadı ikincide böyle bide bizimki alttaki ilk iki dişin yanındakileri çıkarıyor onlardan önce
delibirhatun nur-nr_123 ya nasıl anlaşılıyor acaba benimkide parmakları o tarafta emziği o taraftan ısırıyor beyaz renkte ve şişmiş geliyor demekmi bide çenesinde sivilcemsi şeyler var ufak ufak
nur-nr_123 delibirhatun bizimde ilk patlamadan çeneden sivilcemsi döküntüler oldu işte sonra yarıldı bildiğin deri
Zzbnnu esraeylul34 az kaldi bence emekleyecekler, belki daha zor olacak ama her yeni bisey yaptiginda duydugum heyecan ve mutluluk paha bicilemez 😊
delibirhatun nur-nr_123 bizimde var döküntü ama dış değil diyorlar dış değilse ne diye düşünmeye baslamistim