MerVefa oncelikle keratin bakim oneririm. Kerastesenin bakim urunleri guzeldir ama ben sadece elektriklenme icin olan yagini kullaniyorunm keratin uzun sure gidiyor. Saclarim sari mesela ama hic barbie saçi gibi degil yumusacik keratin iceren sampuanlari kullanabilirsiniz. Ben her sampuani kullanamıyorum kepek yaptigi icin. Sampuanim elseve kirmizi ve mor sampuani .Sac acici olarak gliss altin sarisi keratinli olan ayriyetten yikanirken yaptigim bir maske var yurtdisindan o ona esdeger bir maske bulabilirsiniz elseve in bile var keratin icermesi onemli . Simdi morfose aldim 1aydir kullaniyorum cok guzel kokuyor sac acicisinida sampuaninida aldim mor olani. Islem siram sacimi once yikiyorum sonra maske yapip bekliyorum . (Balea markasi)Arkasindan duruluyorum tarama asamasinda sac acici gliss kullaniyorum. 2 adette yağim var biri keratin yagi yine gece bakimi ama ben gunduzde yikansam mutlaka sürerim bunlar saci besliyor diyebilirim. Sari olmasina rağmen saclarim hic yıpranmadı. Ama bitkisel acicilar kullandirdim.onunda etkisi vardir kesinlikle. Bu sekilde yaparsaniz ki ben alistim normalde birseyi devamli yapamam🤣 saçınıza en uygun urunleri bulun gerisi devamli bakimla geliyor😌