brslm
Merhabalarla anneler bi sorum olcaktı bebeğim 55 günlük doğduğundan beri ne yaptıysam denediysem beni hiç emmedi sürekli sağıp veriyorum sütü az geldiği zamanlarda doktorun demesiyle birlikte günde bi iki kez mama veriyoruz sorun şu 1 haftadır hiç bi şekilde süt ve mamayı içiremiyorum zorlaya zorlaya içiriyorum sonra gazını çıkartırken içtiğini kusuyo cuma günü doktor kontrolümüz var doktora da sordum görmeden muayene etmeden bişey demek doğru olmaz dedi başına böyle bir şey gelen var mı çok tedirgin oldum bıraksam hiç vermesem açım diye ağlamıycak 😔