Merhabalar 3 gün önce sezaryen ile doğum yaptım, dün eve çıktık bebek hastanede güzel emiyordu hatta 2 memeyi birden veriyordum sırayla ancak eve çıktıktan sonra tek memede 5-10 dk sonra uyuyakalıyor ve bir memem hep dolu bende pompayla çekmek zorunda kalıyorum onu.yalnız göğüslerim hastanedeki gibi değil daha dolu dolu taş kesiliyor sanki daha çok süt var gibi hastanede sıkınca çıkmazdı şimdi sıkınca geliyor baya damlalar.ne yapsam bilemedim sarılık olacak diye korkuyorum.bu arada uyanması için denemediğimiz şey yok ve bana mısın demedi.(altını açmak ,çorabını çıkarmak, burnunu sıkmak, ıslak el sürmek, üstünü soymak vs vs) doktor her 2 saatte bir en az 15 dk emsin tek memeyi demişti ondan endişeleniyorum