Selim24 Merhaba kızlar . Mart ayında sezeryan doğumum oldu. İlk adetimi Temmuz’da geçirdim , bu ay 5 gün gecikmiş görünüyor . Doğumdan sonra böyle düzensizlikler normal mi yoksa endişelenmeli miyim ? 🙄
badew Selim24 ay ben de aynı durumdayim doğumdan sonra 3 aydır düzenli adet oluyordum kızım 6 aylık bu ay nerdeyse 10 gün gecikti,🤦🏻♀️
ALPASLANINannesi Selim24 14 ay once dogumnyaptim 40 im cikti 6 gun sonra ilk adetim oldu ve 13 ay uzerine ilk defa bu ay 5 gun gecikti ve 5. Gun oldum
Selim24 badew benim döngüm daha yeni başlamıştı 🙈 ama doğum öncesinde de hiç düzensizlik yaşamadım ben. İnsan böyle olunca bi endişeleniyor, acaba mı diyor dimi 😅🙈
1anne2bebe badew ayy aynısı bana oldu suan kızım 6 buçuk aylık lohusaliktan sonraki 4 ay düzenli oldum şuan 3 gün gecikti test aldim korkuyorum ama bakalim 🤷♀️🤷♀️🤷♀️