BeyzaLivaLeyla Yahu canım arkadaşlarım ben bu kuzu Kıymayı dondurucudan çıkrıyorum çözdürüyorum haşlasamda bütün parça kalıyor kavursamda böyle tane tane olmuyor neden var mıdır bir sebebi sizce ? Nasıl yapmam gerek