Qwer 37 günlük bebeğim var 2 gündür hic emmiyor mama yapayım diyorum onuda kabul etmiyor sürekli ağlıyor ne yapacağım bu durumda hastaneye rutin kontrole götürdüm her hangi birşey yok demişti doktor. Gazdan dolayı olabilir mi ki acaba
Qwer Limonlusu ne yapabilirim uyku sersemi de emmiyor sütüm de gayet iyi sağıp veriyorum onu da kabul etmiyor sürekli ağlıyor sancıdan
Meva_ Qwer bende kullandım canm onları şimdi biogai ile nur harveys onu deniyrm bunlarda pek ise yaramıyor bütün gece ayaktaydık ya😑
Limonlusu Qwer karnına masaj yapabilirsin ne yazık ki bu süreç uzunca bir süre böyle gidecek 3 aylık olunca kendi gazını çıkarmaya başlayacak o zaman rahatlarsınız.
Qwer Meva_ nasıl kullanıyorsunuz onları Bn de öyle bi deneyim ağlama krizleri cok fazla eşim gece görevde oluyır doğudayız bide tek başıma yetemiyorum artık
Meva_ Qwer Canm biogai günde 5 damla. Diğerini 3 sefer 6 7 damla veriodm. Bir anne 6 saatte bir 10 damla veriom demiş bende ole vercem artik
Meva_ Qwer tek başına zor canm benim de eşim polis gece 1 de geliyr gün boyu tek başına gerçekten zor. Yine geceleri yardım ediyr saolsn
Limonlusu Qwer bende tek baktım bebeğim 5 günlükken yalnız kaldım. Çok zor bir süreç olabildiğince sakin kalmanı tavsiye ederim sana. Unutma. Mükemmel bir annesin ve yaşadıklarını her anne bebek yaşıyor geçip gidecek bu günler güzel hatırlamaya özen göster 😊
Qwer Meva_ aynen öyle doğduğundan beri ne yemek ne temizlik hiç bşrdey yapamıyorum eşimde akşam gidiyor sabah geliyor izinli oldugu günler sağolsun yardım ediyor her sey yapıyor ama sürekli böyle ağlaması elimden birsey gelmemesi cok üzülüyorum
Meva_ Qwer sabırlı ve sakin ol canm sen panik yapınca onlarda hisseder stres olurmuş al omzuna sırtına pıt pıt yaparken konuş ben öyle yapiom sakinleşiyor