Kızlar 8 ay önce sezaryen ile doğum yaptım. Doğumdan beri gözlerim sık sık buğulu görüyor. Bulanık ve az görmeye başladım. Bazen evde duman var falan sanıyorum yani o derece. Sık sık olmaya başladı. Burda da okumuştum bi kaç kişiden doğumdan sonra görme problemi. Ne yapmam lazım bu durum geçici mi kalıcı mı kızlar ne tavsiye verirsiniz ? Şifalı diye ismid sürmesi aldım kullanıyorum ama pek bi faydasını göremedim. Bu sorunu yaşayan var mı ?