Arkadaşlar bebeğim 18 günlük. Silikon ucla emziriyorum. Bebeğim emmeyi çok seviyor, uyanık olduğu her an meme istiyor çok nadir uyanıkken duruyor. Memede uyuyor. Bazen 1 saati geçik memede kalıyor. Bazende sağı solu emip nerede kaldıysa 20 25 dakika emdik ten sonra uyuyakalıyor ne zaman yerine koysam tekrar uyanıyor 🤗 Silikon ucla emdiği için aç mı kalıyor diye sürekli düşünüyorum. Bugün sadece sol memeyi 10 dk Manuel wee nin pompasiyla sağdım 25 cc çıktı doyuyor mudur acaba oğlum ya 😔