Tugceee12 benimde gebelikte şekerim vardı ve insülin kullandım 11 ağustosta doğum yaptım hastanede ölçüm yaptılar açlık 100 un altında çıktı ama tokluk yüksek çıkmıştı dahiliyeye yönlendirdi doktorum aç karnına gel dedi oda sadece açlık sekerime baktı oda 88 çıktı tokluk sekerime bakmadı 3 ay sonra bakicam dedi o zaman gel şuan normal çıkmaz yeni doğum yaptığın için dedi sevindim çünkü evde tokluk şekerim yüksek çıkıyordu inşallah düzelir zamanla