KoalasMom Çok güzel geçti☺️Kendime gelmeye başlamıştım odaya geçtiğimde.Hatta doktora söyledim saçmalamaktan korkuyorum beni baygın odaya çıkarmayın diye😄Zaten ayılınca çıkaracağız kendine geldiğinde demişti,öyle de oldu.Sadece biraz halsiz gibi oluyorsunuz ilk an sonra düzeliyor.Ağrı olmadı uyandığımda,çok rahattım ama kahkaha atmamaya özen gösterin 😄dikişlere ağrı olabiliyor içten🙈Genel olarak çok memnundum,tekrar doğum yaparsam mutlaka yine genel olurum.Size de şimdiden hayırlı olsun🙏🏻🌸