Ayyssggll kesinlikle aldırmayın derim Rabbim onu size nasip görmüş vermiş o kadar çok dileyip olmayan var ki .. benim ilk doğumum çok zor oldu yurtdışında yaşıyorum bebeğimin kafasını vakumla çekmişlerdi baya dikişim vardı
oğlum 7 aylıkken kızıma hamile kalmışım
o psikoloji ile acaba mı dedim ve Türkiye’ye gittim doktora gittim orda ki doktor bana çok güzel bi ders verdi ..
kapıda ki bebek senin mi dedi evet dedim şimdi onun kalbini paramparça etsem ellerini ayaklarını kessem dedi yooo hayır dedim tamam ne farkı var karnındaki ile dedi
bu bebeğin bütün omurilikleri oluşmuş ben bu bebeği aldığım takdir de herşeyi hissedecek paramparça olacak dedi ve ben ağlayarak çıktım
Bugün kızım 1 yaşına girdi ve kolik bebek
iyi ki iyi ki doğurmuşum onu bin şükür