Kızım neredeyse 4 aylık . Bir kaç kere akıntı gördüm bezinde idrar tahlili yaptım bakteri çıktı emin olmak için doktor tekrar istedi . Bu sürede kullanmamız için de Zimaks şurup verdi . Ishal yapıyor pişik yapıyor diye duydum bu ilaç için. Benzer durumda olan var mı:(