25 günlük erkek bebeğim var karnı gazdan öyle bir şişiyorki sürekli ıkınma pozisyonunda kendini sıkıyor acı cekiyor gibi surat ifadesi var doktoruma yazdım sadece bana rezene iç dedi başka bişey söylemedi bu kiraz çekirdeği oyuncaklarınıda kullandım işe yaramadı rezene ve kimyon içiyorum oda etki etmiyor napıcağımı bilmiyorum cok üzülüyorum önerisi olan varmı 😔😔