Kızlar merhaba,
Oğlum 4 ay 20 günlük sadece anne sütü ile besleniyor. Gelişimi gayet güzel 70 cm ve 7900 kg dı 4. Ay kontrolünde. 10 günden beri sürekli biz yemek yerken ağız taklidi yapıyor izliyor ve ağlıyor. Tok olduğu halde böyle. Yemek istediğini düşünüyorum. Dün şeftali verdim 5 kaşık yedi tok olduğu halde şaşırdım. Doktorumuz 6 ayda başlayacak ek gıdaya ama 5. Ay kontrolünde tadımlara nasıl başlayacağımızı anlatacak. Çok da kalmadı. Böyle canı istediğinde ara ara versem bişey olur mu acaba.