Sedaaa1 Selam anneler ilk önce köpek dişini çıkaran varmı aranızda benim kızımın köpek dişi kabardı 2.5 aylıkken hala kabarık 4 aylık bu aralar memesini yana alıp ısırmaya başladı kabaran tarafına sanırım ilk orası çıkacak
Denp Sedaaa1 bizimde oyle 4 aylıgız suan doktorumuz her cocuk sıralı DIŞ cikarmak zorunda degil dedi ve cıkmasıda cok yakın gorunuyor dedı
Sedaaa1 Denp bizim doktorumuz bişi demedi ama dişinde beyaz bişi var bide diş etinde sadece ona diş incisi dedi önemli bişey değil dedi
Denp Sedaaa1 Hmm yok bizim diş incisi degıl canım ya bildigin damak hem üstten hem alttan şiş balon gıbı
Denp Sedaaa1 diş incimiz kök dişlerde bizim ama inanılmaz salya var her tuttuğu ağızda bırde normalde gece uykusu çok güzeldi son 3 4 gundur canı yanarmış gıbı ağlıyor ve uykuda bıle eli ağzında damağında sizinde öyle mi acaba
Sedaaa1 Denp bizimde gündüz öyle parmaklarını iyice sokuyo ağzına yarım saatte bi uyanık akşamları salyamız artıyo bu diş incisi ile ilgili size bişey dediler mi aslı ne bunun doktor tam bilgi vermedi bize
Denp Sedaaa1 bizim doktorumuz diş incisi kalsıyumu yuksek bebeklerde olur sorun degıl kendı kendine kaybolur zararsız bırsey dedi