Benim de aynı şekilde dikişlerim açılmıştı. Ciğer gibi korkunç görünüyordu temiz tutarsan (ıslak kalmasın, gazlı bez arasına pamuk koydum fön makinası ile ılık ayarda uzaktan tutarak duş sonrası kuruttum, eski atletleri keserek ütüleyip koydum arada sıcak yaptım) enfeksiyon kapmazsa yenisine gerek yok denildi. Bebeğimi kendim alamıyordum oturup kalkamadığım için. 2 bucuk ay kadar sürdü ama geçti. Morali yüksek tutun tünelin sonunda ışık var :) geçmiş olsun.