Kızlar kızım 31 gunluk aptamil kullandım hipp kullandım bebelac gold kullandım birinde okumustum SMA maması hem kılo yapıyor hem cok iyi demişti aranızda bu markayı kullanan varmı napacagımı sasırdım sutum gelmiyor inanın çok kötüyüm sanki cocugumu zehirliyormuşum mamayla dusuncesi oluyor psikolojik olarak 😭😭