Mrs_Mert Eda82 kullanmadım ama öneren oldu. Sanırım kaliteli ürünleri var ve ilgililer. Herhangi bi sorunda ilgilenip dönmeleri önemli 😊
BalyanakAlpTuna Eda82 koltuk degil ama oglumun kiyafet dolabini vivenseden aldim gayet güzel geldi memnunum ama koltuk nasildir bilemiyorum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Eda82 Koltuk takımı bilmem ama tv ünitemi, mutfak halımı, yemek masa takımımı ordan aldım. İnanılmaz kaliteli ve çok memnun kaldım. ☺️
mirayilknurtolga Eda82 biz evleneceğimiz zaman sadece resimlerden beğenerek yatak odası takımımızı aldık. Teslimat biraz geç oldu ama çok memnunum. Çok beğenerek kullanıyorum. Koltuklarını bilmiyorum ama kalitesinin şaşacağını sanmam.
BusraOmerAsaf Eda82 biz dolapla şifonyer aldık. Annemler tek koltuk ve büyük dolap aldı. Memnunuz koltukta kaliteliydi ama modelini bilmiyorum. Bazen 1 aya yakın teslimat süreci. Bazı mobilyacılarla anlaşmışlar vivense adına onlar üretiyorlarmış yani çeşit çeşit firma üretiyor