Cenikci ben süt için herşeyi denedim rezene ,kimyon, humana, milkmax macun, süt çayları , jokerin malt içeceği ve ebebekin malt içeceği humana ilk başta yaradı sonra yaramadı macunda aynı şekilde ama dehşet bir şekilde ebebeğin promalt ını öneririm bebeğe kıtı kıtına yeten hatta bazı geceler mama desteği aldığım sütümü şuan günde 300-400 ml stok yapacak kadar arttırdı hatta 14 üne kadar 24al 12 öde var bi koli alıp deneyin bence