7 aylık kızımın ilk dışı çıkmış, bugün farkettim 🙏 tek belirti, kızım normalde evde hep kendi odasında yerde,oyun halısı da, park yatakta tek başına oynar.. acikirsa bir iki mikirdanir sadece, kucak istemez arada bakarım ona kapıdan, güvenli alan içinde kendi kendine zaman geçirir yavrum.. bu bı iku gündür biraz fazla memeye düştü, ek gıdayı tamamen reddetti ve biraz kucak istedi.. çok şükür ki ateş ağrı huysuzluk olmadı.. ah benim minigim 💘 darısı başınıza güzel annelerrr ve bebisleri ❤️❤️