Merhabalar bebeğim üç ayını doldurdu aşırı gazlı bi bebekti ilk ay relaktaz sap simplex kullandık işe yaramadı ama sonra biogaia aldık çok iyi geldi şuan üçüncü şişemiz bitti korkuyorum bi zararı olur mu diye doktor olmaz demişti ama sizler kaç ay kullandınız kaç şişe kullandınız devam etmeli miyim hala ilacı vermediğim de huzursuz ve gazlı damla sayısını azalttığım da bile farkediyor hemen 😓