hdnr2609 Merhaba anneler 😍 11 aylık oğlum var fakat ısırmayı öğrenmiş herkesi ısırıyor bunu unutturmak için nasıl bir yol izlemeliyim sizce ısırdıktan verilen tepkiler hoşuna gidiyor ve devam ediyor 😊
Yagmur_34 hdnr2609 oğlum 22 aylık hala ısırıyor kafasını vuruyor sınırlendığı zaman kendını yere atıyor bıze vuruyo bızımkı bırakmadı 2 yaş sendromu galıba dıye dusunuyoruz umarım sızınkı unutur 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
NaimeYilmaz hdnr2609 Ben her zaman görmüyorum, duymuyorum ve konuşmuyorum. 🙈🙉🙊 Bu şekilde bütün olumsuz davranışları en fazla 2-3 sürüyordu.
Gulalalay hdnr2609 kendiniz de söylemişsiniz ısırma sonrası verilen tepkiler davranışı artırabilir. Aşırı tepkiler vermeyin