biz 4 ay 25 günlükken doktor tavsiyesi ile mecburen başladık şuan 6 ay 12 gönlümüz 2 öğün olarak veriyorum 3 öğün cikmalimiyim hangi aya gore beslemem gerekiyor fikir verirmisiniz 🤔 bu arada bebeğimi yaklaşık 3 aydır doktora götürmüyorum çünkü 2 doktora görürdüm bebeğimi mah vergiler şuan götürememe taraftariyim