Ecrintuba dikişlerin acıması normal bence sonuçta kesi oluyo kaynaması sürebilir bir süre benim avuç içini dolduracak kadar oluyordu pıhtı şeklinde o yüzden demişti parça kalmış olabilir diye ben Doğum yapalı 7 ay oldu adet dönemlerinde hala acır dikiş yerleri tabiki en iyi bilgiyi doktor verir size ihmal etmeyin lütfen bide korkutmayın kendinizi çok korkulacak birşey yoktur inşaallah