Doğduğu gün 8 saat uyandıramadık hemşire gelip uyandırıyoru o kapıdan çıkarken tekrar uyuyordu! Şimdi 4 aylık olacağız 5 gün sonra, gündüz hiç uyumuyor dün sabah 5 te kalkıp gece 12:30 da yattı. 19,5 saat uykusuz bebek mi olur?! Birde uyuyamdıkça huysuzlaşıyor ağlıyor! Anlayacağınız uyusa dert uyumasa dert biz annelere!!! Allahım sağlık versin huzur versin inşallah bebeklerimize!!!