Kızlar merhaba, kızım 6 ay 14 günlük. Ek gıdaya alıştırmaya çalışıyorum haliyle, ama kızım sağolsun direk ağzını kilitliyor. Hiç bir şey istemiyor. Bu zamana kadar hep emzirdim. Siz neler yapıyorsunuzz, nasıl yediriyorsunuz?
2.bir sorum daha var :) hangi mama sandalyesini kullanıyorsunuz ? Memnun musunuz 😊 şimdiden çok teşekkür ederim hepinize 🌸